snart sticka till skolan.

God morgon bloggen ! :)
Jag vaknade för ungefär 1 timme sen, är snart färdig fixad ska bara ta på ett par örhängen ;)
Vi börjar med gympa, vi ska typ säkert spela pingis eller nått annat skit.. menmen inte jätte kul. Se har jag bara svenska och sen slutar jag så de är riktigt najs !
Kanske ska sticka till stan efter skolan får se. Annars ska jag hem och se en film och typ vila mig (: V
Sen vid 19.00 ikväll ska jag torka på en dammatch lugi mot något annat lag.
men ni får ha en bra dag, pöösss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-01 @ 21:54:42
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0