min dag!

Jag hade tänkt berätta om min dag idag eftersom jag har bloggat väldigt dåligt.. !
Idag var jag först med farfar och handlade bullar och lite jordgubbar. Sen stack vi ut till Örestad och träna lite golf (:
Det gick väldigt bra !
Sen stack jag hem , städade mitt rum och skurade de. Så har iaf gjort mamma glad idag :) Sen har jag faktiskt inte gjort mycket mer vilket är väldigt konstigt egentligen.
Men nu hade jag tänkt att sätta mig med familjen och kolla tv och så ;)
Så ni får nu ha de så bra så hörs vi imon. Ni kommer få mycket bättre uppdatering imon!
Ha de bra , PUSS ! ♥


(klicka för föörstoring !)

JUSTE som ni också har sett så gjorde jag en finare design, den andra var så slarvig så tog bort den.. ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0