fredags mys !

Har suttit och kollat på film, ätit lite godis och sånt med familjen! mys.
Imon ska jag sola och kanske va med några kompisar :) Har ju somsagt sommarlov! gaah. älskar det.

Just nu sitter jag och kollar på lite tv och lyssnar på musik, hehe. Finns typ inget på tv men har ändå den igång (;
Ska nog snart gå och lägga mig så jag är utvilad imon :)

Juste nästa fredag ska vi på studentfest till våra grannar , tror jag och min lillebror också ska dit ;) Blir nog kul!
Men ni får ha det så bra så hörs vi imon !
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna winther

hejhej !



du gör verkligen jättefina headers !

undrar om du kan göra en åt mig ?

det skulle va riktigt shysst .

du kan la slänga in en komentar på bloggen om du kan eller inte ? :)



kram



2011-06-11 @ 15:35:51
URL: http://hannacarolinawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0