thaisoppa

Har käkat thaisopppa nu , det är riktigt gott :)
Ska sen kolla Let's Dance och poppa lite popcorn !
Imon ska jag spela match, fårse hur mycket jag kan spela eftersom jag har varit sjuk menmen.. Sen ska jag packa tills på söndag för vi ska redan köra kl 6.00 så vi kommer upp där tidigt och hinner kolla Solsidan ;)
Det kommer inte att bli så bra bloggning , men kommer mobilblogga iaf så ni för nöja er med i 1 vecka kanske lägger in bilder på min dator under veckan och lägger upp några, men fårse. Ska ju ta med mig min dator eftersom vi måste ha något att kolla dvd på och sen ska jag hjälpa mamma med hennes hemsida så då behöver vi photoshop ;)
Längtar till vi ska ha det najjs i backarna ;)
ha de bra så ses vi imon innan matchen och efter !
pööööööösss  


Kommentarer
Postat av: lousie

på din header.. hur gör du så att texten lixom ser levande ut.. asså jahar de typsnittet men ja har ingen aning om hur du får den att se blank ut? :D

2011-02-18 @ 20:53:31
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0