Godmorgon !

Hej, alla fina bloggläsare ! :)
Vaknade vid 10 sen steg jag upp tog en dusch och så :) Men sen började jag städa så får väll duscha sen igen för att känna mig fräsch ! Pluggade även lite kemi.
Ikväll kommer våra grannar och våra kusiner hem till oss , så det ska bli trevligt :)
Just nu håller jag på och städa och skrubba huset och toaletten ;) Inte kul och städa toaletten men vill ha fräscht där så.
Ska snart fortsätta städa tänkte bara ta en paus från städandet :)
ha en bra dag, hörs sen puuss ♥

Lite städ musik:

Rihanna – What's My Name?

Rihanna – Fading

Rihanna – Only Girl (In The World) 

                            

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: okay! :) Allt bra annars då?

2011-04-02 @ 15:56:54
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0