svaren på den "lilla" frågestunden (:

Hur gammal är du ?
- Jag är 15 år fyller 16 år den 25 december.

Har du något husdjur ?
- Ja, jag har en hund som heter Winston och en katt som heter Puma. Sen även 2 fiskar.

Syskon ?
- Ja, en lillebror.

När förlorade oskulden ?
- Privat.

Vilka bloggar läser du ?
- Jag läser först och främst mina kompisars, sen även kissies av ren underhållning, kenzas, bunnys, dessies och paows.

I vilket län bor du ?
- I skåne.

Vilken linje ska du gå i gymnasiet ?
- Jag ska gå teknikprogrammet, för att jag tycker inte om att läsa geografi och all so ämnen.

Favorit film ?
- Ingen aning faktiskt, men typ New Moon ;)

Vilka affärer handlar du dina kläder från ?
- Gina tricot, H&M, Monki, Vila, New Yorker, Bik Bok.

Ska du resa bort i sommar ?
- Japp, ska resa till Portugal med familjen, där är riktigt varmt på sommaren :D

Har du någon pojkvän ?
- Nej, inte för tillfället.

Favoritbloggar ?
- Kenzas , hon är en riktig skön tjej hon bjuder på sig och bloggen och tycker den är rolig att läsa :)
Men av mina kompisars så är det www.bbahemelie.blogg.se.

Vad tycker du om Kissie, Foki och Dessie ?
- Kissies blogg tycker jag är riktigt rolig att läsa, tycker det är syn att hon ska göra om sig så mycket hon såg mycket bättre ut innan. Fokis blogg tycker jag har börjat bli tråkig men hennes hår är riktig fin och hon är riktigt söt men tycker hennes uppdatering är lite dålig ibland. Dessies blogg tycker jag är tråkig att läsa, men läser den ändå.

Hur många besökare har du per dag ?
- Ungefär 28 st/per dag (står den på nu iaf) inte så många men det spelar ingen roll ;p

Vad är din naturliga hårfärg ?
- Brun.

Blir du ofta kallad fjortis ?
- Nä, är ingen fjortis så.

Vilka bloggar läser du ?
- samma fråga igen,  men först och främst mina kompisars, sen även kissies av ren underhållning, kenzas, bunnys, dessies och paows.

Fjortis eller emo ?
- Inget av det :P

så nu har jag svarat på alla frågor, inte så många menmen..
puss ♥

Kommentarer
Postat av: emelie ' ♥

yay, du gillar min blogg :D hih ^^, <3

2010-05-17 @ 18:10:08
URL: http://bbahemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0